به آرای چگونه آرایش کنیم تا جوان‌ تر‌ به نظر برسیم؟ - به آرای

چگونه صورتی بیبی فیس داشته باشیم

بدون تردید همه ما دوست داریم به بهترین شکل به‌نظر برسیم و وقتی می‌گوییم بهترین، معمولا منظورمان جوان‌ترین و شاداب‌ترین حالت ممکن است. روش‌های زیادی جود دارند که می‌توانند فرآیند پیر شدن را کند کنند. نوشیدن آب، مصرف غذاهای سالم، ورزش، استفاده مداوم از محصولات مراقبتی پوست با کیفیت و ضدآفتاب‌ها و بسیاری دیگر از این جمله هستند. اما اگر در حال حاضر سومین دهه از عمر خود را سپری کرده‌اید چه باید بکنید؟ در این مقاله ترفندها و نکات آرایشی را به شما ارائه می‌دهیم تا به جواب سوال چگونه آرایش کنیم تا جوان‌تر‌ به نظر برسیم دست پیدا کنید!

چگونه آرایش کنیم تا جوان‌ تر به‌ نظر برسیم ؟ این سوالی است که قطعا هر خانم بالای ۳۰ سال از خودش می‌پرسد. متاسفانه بسیاری از خانم‌ها میکاپ کردن را با جذاب شدن یکسان می‌دانند! در صورتی که با کمی اشتباه ظاهر شما نه تنها جذاب و جوان به‌نظر نخواهد رسید بلکه سنتان را چند سال افزایش هم داده‌اید. نکته مهم این است که بدانید چه لوازم آرایشی را انتخاب و با چه شیوه‌ای از آنها استفاده نمایید.

استفاده از کانسیلر در گوشه خارجی چشم

چگونه با استفاده از کانسیلر تا جوان‌تر‌ به نظر برسیم
استفاده از کانسیلر در گوشه های چشم

حتما از خود می پرسید چگونه صورتی بیبی فیس داشته باشیم؟ چین و چروک اطراف و به خصوص گوشه های چشم سن شما را بالاتر نشان می دهند. معمولا تن رنگی زیر پوست این قسمت قهوه‌ای بوده و برای خنثی کردن این رنگ بهتر است از یک کانسیلر با رنگ صورتی یا بژ مایل به صورتی استفاده کنید. برای افرادی که تن رنگی زیرین پوست آنها در بازه قهوه‌ای متوسط تا زیتونی قرار می‌گیرد، کانسیلرهایی با رنگ هلویی یا رسی می‌تواند مناسب باشد. از آنجایی که پوست این ناحیه معمولا تمایل به زاویه گرفتن به سمت پایین را دارد، بهتر است هنگام استفاده از کانسیلر با برس آنها را به سمت بالا پخش کنید.

بهره‌گیری از رنگ مناسب برای جوان‌ به‌ نظر رسیدن

اگر می خواهید کوچکتر از سنتان به نظر برسید، روتینی که برای مراقبت و جلوگیری از پیری پوست خود انجام می‌دهید باید لب‌های شما را نیز در بر بگیرد. پوست لب در واقع برخلاف باور عموم، نسبت به سایر بخش‌های صورت ضخیم‌تر بوده و از آنجایی که هیچ غده چربی‌سازی در آن وجود ندارد، توجه به رطوبت‌رسانی لب‌ها باید بیشتر از سایر بخش‌ها باشد.

اگر قصد مراقبت بلند مدت از لب‌های خود را دارید بهترین کار استفاده از یک بالم لب مناسب با اثر حفاظتی در برابر اشعه UV است. همچنین برای حفظ طراوت و شادابی لب‌های خود بهتر است هر شب پیش از خوابیدن از یک کرم مرطوب کننده مخصوص لب استفاده نمایید.

برای مراقبت روزانه و کوتاه مدت نیز استفاده از رژ لب‌هایی با رنگ بنفش کم‌رنگ و یا صورتی علاوه بر اینکه به لب‌های شما عمق داده و آنها را متمایز می‌کند، ظاهری جوان و شاداب به شما می‌دهد. بهتر است پیش از رژ لب از یک خط لب مناسب و دقیقا همرنگ با رژ لبتان استفاده کنید تا لب‌هایی برجسته، درشت‌تر و جذاب‌تر داشته باشید.

راز دست یافتن به چشمانی کشیده و جوان

با آرایش چشم جوان تر به نظر برسید
آرایش چشم برای جوان تر به نظر رسیدن

برای اینکه جوان‌تر به‌نظر برسید آرایش چشم‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همزمان با بالا رفتن سن شما، میزان الاستیسیته پوست کاهش یافته و در نتیجه پلک‌های چشم دچار افتادگی و شلی می‌شوند. برای اینکه این مشکل را از دید دیگران مخفی کنید بهتر است از یک فرموژه با کیفیت و مناسب استفاده کنید.

فرموژه می‌تواند مژه‌ها را به خوبی بالا نگه داشته و در نهایت با استفاده از یک ریمل مناسب می‌توانید ظاهری فوق‌العاده جذاب به چشمان خود بدهید. توصیه می‌کنیم از یک ریمل ضدآب استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بدست آورید. برای پاک کردن آرایش نیز بهتر است از میسلار واتر کمک بگیرید تا به پوست ناحیه پلک و همچنین مژه‌های شما آسیبی نرسد.

استفاده از پتانسیل رژگونه، نکته‌ای مهم برای اینکه جوان‌تر به‌نظر برسیم

ترفند رژگونه زدن در آرایش جوان به نظر رسیدن
چگونه آرایش کنیم تا جوان‌تر‌ به نظر برسیم؟ استفاده از رژ گونه

برای داشتن آرایشی که جوان به نظر رسیدن شما را تضمین کند، باید به رژگونه اهمیت زیادی بدهید. همزمان با بالا رفتن سن، پوست شما چربی کمتری تولید نموده و به همین دلیل بیشتر در معرض خشکی قرار خواهد گرفت. اگر پوست صورتتان خشک است، استفاده از یک رژگونه کرمی توصیه می‌شود. برای رژگونه زدن بهتر است لبخند زده و سپس رژگونه را بر روی سیب گونه (قسمتی از گونه که برآمده می‌شود) بزنید. اگر می‌خواهید به پوست و چهره خود ضخامت کمتری بدهید، می‌توانید از یک کانتور استفاده نمایید.

میکاپ چشم معجزه می‌کند!

در مورد بعدی لیست چگونه آرایش کنیم تا جوان‌تر به نظر برسیم، به آرایش چشم می‌رسیم. هیچ شکی نیست که خط چشم می‌تواند ظاهر چشمان شما را به طور شگفت‌انگیزی بهبود ببخشد. اما با افزایش سن، پوست پلک دچار افتادگی و شلی شده و نمی‌توان از مداد چشم استفاده کرد. راه حل چیست؟ خب به جای اینکه از انواع مداد استفاده کنید و در نهایت خط چشمی مقطع و دندانه دندانه شده داشته باشید، خط چشم‌های کرمی به همراه یک برس مناسب را انتخاب کنید. اگر با انواع کرمی راحت نبودید می‌توانید به سراغ خط چشم‌ ژلی بروید که با نرمی و راحتی بیشتری بر روی پوست پلک قرار می‌گیرند.

برای اینکه یک خط صاف بکشید بهتر است چشمانتان را باز کرده و به دو قسمت انتهایی پلک توجه بیشتری داشته باشید. برس خط چشم را با زاویه ۴۵ درجه در دو گوشه انتهایی پلک قرار داده تا افتادگی پلک‌ها را پنهان کنید. برای سایه چشم نیز همین کار را می‌توان تکرار کرد؛ گوشه‌های خارجی پلک بالایی برای پنهان کردن سن شما خیلی مهم هستند.

فیس لیفت آسان و بدون هزینه با پر کردن ابروها

مداد ابرو برای اینکه کوچکتر از سنمان به نظر برسیم
استفاده از مداد ابرو برای جذابیت و جوان تر شدن

حتما به خوبی می‌دانید که ابروها تا چه اندازه‌ای در زیبایی و شاداب به‌نظر رسیدن چهره شما تاثیر دارند. با گذشت زمان و بالا رفتن سن طبیعتا شما مقداری از ابروهای خودتان را از دست خواهید داد؛ ابروهای شما کم پشت‌تر شده و قسمت‌های انتهایی آن نیز نسبت به گذشته به مراتب خلوت‌تر به نظر می‌رسد! اما هیچ‌کدام از این مشکلات نباید باعث شوند تا جوان‌ و شاداب به‌نظر نرسیم. ابروها در آرایش جوان به نظر رسیدن از اهمیت بالایی برخورداند.

با استفاده از پودر یا یک مداد ابرو، ابروهای خود را به سمت بالا لیفت کنید. کافیست قسمت‌های خالی، مخصوصا خط بالایی ابرو که به گوشه انتهایی (گوشه‌ای که به سمت گوش‌ها امتداد می‌یابد) را با مداد یا برس مناسب پر کنید. دقت داشته باشید که این کار باید به گونه‌ای انجام شود که ظاهر ابروهای شما نرم اما متمایز و جذاب به نظر برسند.

با استفاده از هایلایتر همه چیز را جذاب‌تر کنید

استفاده از هایلایتر، چطور آرایش کنیم تا جوان نشان دهیم
استفاده از هایلایتر برای اینکه بیبی فیس به نظر برسیم

زمانی که پوست شما رطوبتش را از دست می‌دهد، درخشندگی طبیعی پوست شما نیز کاهش یافته و یا از بین می‌رود. با استفاده هوشمندانه و مناسب از یک هایلایتر می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. در بسیاری از افراد پوست صورت روشن‌تر از بدن است، به همین دلیل استفاده نامناسب از هایلایتر می‌تواند این تضاد را بیش از پیش نشان دهد.

برای اینکه به چهره خود ساختار بهتری بدهید، بر روی تیغه جلویی بینی، زیر چشم‌ها، قسمت مرکزی پیشانی و بر روی چانه خود از یک هایلایتر غیربراق استفاده کنید. برای ایجاد عمق بیشتر بهتر است با کمک یک برس کمی پودر برنزه یا کانتور را در قسمت استخوان گونه یا در طول لبه‌های خارجی صورت استفاده کنید.

برای ایجاد درخشش بیشتر کافیست به سراغ هایلایترهای کرمی براق بروید. این نوع از هایلایترها به نقاط برجسته و بیرونی صورت شما روشنایی بیشتری می‌دهند. با استفاده از انگشت آنها را بر روی استخوان گونه، استخوان ابرو و گوشه‌های داخلی چشم استفاده نمایید.

انتخاب فونداسیون مناسب برای ایجاد درخشش بیشتر

انتخاب فوندانسیون مناسب برای جوان تر به نظر رسیدن
چطور فوندانسیون مناسب انتخاب کنیم؟

فوندانسیون‌هایی با میزان پوشش متوسط که بر پایه سیلیکون هستند که می‌توانند درخشش بیشتری به پوست شما داده و همچنین حالت گلگون (سرخی) خاصی را نیز به پوست صورت بدهند که ظاهرتان را شاداب و سرزنده‌تر نشان می‌دهد. با افزایش سن و نازک شدن پوست، رگ‌ها معمولا بیشتر از گذشته قابل مشاهده هستند؛ یک فوندانسیون مناسب می‌تواند تا حد زیادی این رگ‌ها را مخفی نموده و در نهایت چهره‌ای جوان‌تر به شما بدهد.

توجه داشته باشید که استفاده از یک فوندانسیون پودری خیلی جامد و فشرده شده می‌تواند ظاهر شما را خیلی مات یا مصنوعی نشان دهد، بهتر است به سراغ فوندانسیونی بروید که پودر نرم‌تری داشته باشد.

در مقاله چگونه آرایش کنیم تا جوان‌تر‌ به نظر برسیم به هشت نکته آرایشی اشاره کردیم که با رعایت آنها می توانید تاثیرات مثبت و محسوسی را در ظاهر خود ایجاد کنید، به طوری که احتمالا بسیاری از اطرافیانتان به شما می گویند چقدر جوان تر به نظر می رسید!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 198 views بار دسته بندی : انواع آرایش تاريخ : 13 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها