به آرای همه چیز در مورد قیچی ابرو؛ طرز استفاده و معرفی بهترین محصولات - به آرای

ابرو یکی از اعضای صورت است که تأثیر زیادی بر زیبایی انسان دارد. این عضو، مکمل زیبایی چشم است. اصلاح ابرو تغییرات زیادی در چهره ایجاد می‌کند. در ایران نگرش به آرایش بانوان و آقایان تا حدود زیادی متحول شده است. تا دهه ۱۳۸۰ اصلاح ابرو برای آقایان امری تقبیح‌شده به حساب می‌آمد اما امروزه اصلاح ابرو در میان طیف وسیعی از آقایان نیز رواج دارد. قیچی ابرو ضروری‌ترین ابزار برای اصلاح ابرو به شمار می‌رود. در این مطلب می‌خواهیم راهنمای انتخاب قیچی ابرو برای شما باشیم و با توضیح این‌که قیچی ابرو چیست و چه کاربردی دارد در مورد این ابزار به تفصیل صحبت کنیم.

قیچی ابرو چیست؟

می‌توان گفت ابرو یکی از ضروری‌ترین اعضای صورت برای زیبایی و آراستگی به شمار می‌آید. از این‌رو اصلاح ابرو از اهمیت خاصی در آرایش صورت برخوردار است. قیچی ابرو یکی از کاربردی‌ترین لوازم آرایش صورت به شمار می‌آید. ابروهای بلند و نامرتب ظاهری ناخوشایند برای افراد به وجود می‌آورد و در این میان قیچی ابرو به مرتب‌کردن آن کمک می‌کند. شکل ابروی شما می‌تواند به صورت شما توازن بیشتری ببخشد.

اگر نمی‌خواهید هر بار برای اصلاح ابرو به آرایشگاه بروید، نیاز دارید که ابروهایتان را کوتاه کنید. باید از بازار قیچی ابرو مناسب را برای خود تهیه کنید. برای راحتی کار در منزل، تیغه‌های قوی و لبه‌های ظریف یک قیچی ابرو به شما این امکان را می‌دهد تا هرزمانی‌که نیاز داشتید نسبت به کوتاه‌کردن ابروهای خود اقدام کنید.

اصلاح ابروی آقایان
استفاده از قیچی ابرو میان مردها

کاربرد قیچی ابرو

بسیاری از متخصصان اصلاح ابرو از قیچی ابرو برای کوتاه‌کردن ابرو‌ها استفاده می‌کنند و این بخشی از تکنیک فرم‌دهی ابرو به شمار می‌رود. برخی از متخصصان و آرایش‌گران موی ابرو را بعد از استفاده از براش کوتاه می‌کنند و عده‌ای دیگر به مرور موهای ابرو را کوتاه می‌کنند تا ظاهری پُر و طبیعی به آن ببخشند. موی ابرو با یک طول مشخص رشد نمی‌کند و اغلب به‌طورطبیعی ریزش دارد. کوتاه‌کردن موی ابرو فرم کلی ابرو را حفظ می‌کند و جلوه‌ای پُرتر به ابروی فرد می‌بخشد.

برای بسیاری از افراد، قیچی‌ها فقط یکی از چندین لوازم آرایشی هستند که برای کوتاه‌کردن ابروها مورد استفاده قرار می‌گیرند. وسیله‌ای به نام موچین (Tweezers) به طور رایج در کنار قیچی‌های ابرو برای ایجاد ظاهری منظم برای ابروها مورد استفاده قرار می‌گیرند. موچین وسیله انبرمانندی است که برای از بین بردن موهای صورت یا ابرو استفاده می‌شود. بسیاری از افراد قبل از استفاده از قیچی ابرو از موچین برای کندن موهای زائد در امتداد نواحی بالا و پایین ابروها استفاده می‌کنند. بعد از کندن این موها، یک براش کوچک برای آماده‌سازی آن ناحیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید + موچین ورگن مدل AC103

موچین با لبه‌های متقارن، خوش‌دست و بادوام با طراحی بسیار ظریف

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر بر روی تصویر کلیک کنید.

لوازم اصلاح ابرو

چندین کارخانه‌دار دریافتند که قیچی‌ ابرو در کنار دیگر وسایل زیباسازی برای دستیابی به یک ظاهر زیبا و تمیز، ابزاری ضروری به شمار می‌رود. برای همین منظور، بسیاری از شرکت‌ها بسته‌های لوازم زیباسازی را پیشنهاد می‌دهند که عموماً حاوی قیچی‌های کوچک، موچین‌ها و براش‌های زیبایی هستند. برخی از شرکت‌ها شیوکننده‌های ابرو و طرح‌دهنده‌های مدادی و استنسیل را نیز به این وسایل اضافه می‌کنند.

از بین‌بردن موهای ابرو توسط موچین با درد همراه است اما شیوکننده‌های ابرو، تیغ‌های صورت‌ هستند که این‌کار را بدون ایجاد درد انجام می‌دهند. مدادها و استنسیل‌ها نیز کمک می‌کنند تا طرح دلخواهی از فرم ابرو را ایجاد کنید و در هنگام استفاده از قیچی‌ها، موچین‌ها یا شیوکننده‌های ابرو طبق این طرح عمل اصلاح را انجام دهید.

انواع قیچی ابرو

انواع قیچی ابرو از چندمنظر قابل بررسی هستند. از نظر نوک قیچی، قیچی‌های ابرو به دو دسته سرگرد و سرتیز تقسیم بندی می‌شوند. قیچی‌های کوچک از دو تیغه تیز تشکیل شده‌اند که با یک پین چرخان به هم متصل هستند. در اکثر مدل‌ها دسته‌های قیچی که وظیفه کنترل حرکت قیچی را بر عهده دارند به تیغه‌ها متصل هستند.

معمولاً قیچی‌های ابرو دارای ۲ حلقه انگشتی برای قرارگیری انگشت نشان و انگشت شست هستند. دو جای انگشت با یکدیگر ترکیب می‌شوند و حرکت باز و بسته‌شدن قیچی را انجام می‌دهند تا تیغه‌ها روی یکدیگر بلغزند. قیچی‌های کوچک در اندازه‌ها، رنگ‌ها و اشکال مختلفی تولید می‌شوند. قیچی‌های ابرو معمولاً با تیغه‌ها و دسته‌های کوچکتر از دیگر انواع قیچی‌ها متمایز هستند. در برخی از موارد، نوک تیغه‌ها منحنی یا مجهز به یک شانه‌ی آرایشی کوچک است. نوک‌های منحنی، کوتاه‌کردن موها را در نزدیکی پیشانی آسان‌تر می‌کند. تیغه‌های دارای شانه اصلاح‌کننده، موهای ابرو را به سمت بالا شانه می‌زنند و فرآیند کوتاه‌کردن را تسهیل می‌کنند و قسمت برشی قیچی نیز موهای زائد و بلند را کوتاه می‌کند.

استفاده همزمان از براش و قیچی ابرو
آرایشگر ابتدا با براش ابروها را به سمت بالا شانه و سپس ابرو را با قیچی کوتاه می‌کند.

موی ابرو را چگونه باید کوتاه کرد؟

وقتی زمان کوتاه‌کردن موی ابرو می‌رسد توصیه ما به شما این است که برای آن وقت بگذارید. موی ابرو را به سمت بالا شانه کنید تا طول موی ابرو مشخص شود اما به سادگی موها را به صورت یکپارچه کوتاه نکنید. این امر موجب می‌شود که موها شل به نظر بیایند. اگر ابروی پرپُشت را دوست دارید موهایی را کوتاه کنید که بیش از حد بلند و نامنظم به نظر می‌رسند. در زیر بهترین برندهای قیچی ابرو را برای شما فهرست خواهیم کرد تا راهنمای انتخاب قیچی ابرو را در اختیار داشته باشید.

بهترین قیچی های ابرو در بازار

در انتخاب قیچی‌های ابرو باید موارد زیر را در نظر داشت:

  • قیچی‌ها بهتر است از استیل ضدزنگ با کیفیت بالا ساخته شده باشند تا برای مدت‌ زمان طولانی کارایی داشته باشند.
  • نوک قیچی‌ها بهتر است تیز باشد. لبه‌های تیغه نیز باید تیز باشد تا اصلاح ابرو به بهترین شکل انجام شود.
  • حلقه‌های انگشتی قیچی بهتر است به اندازه کافی بزرگ باشد تا به‌راحتی بتوان قیچی را نگه داشت.

اکنون بهترین قیچی‌های ابرو را به شما معرفی خواهیم کرد.

قیچی و برس فرم‌ دهنده ابرو توئیزرمن (Tweezerman Brow Shaping Scissors and Brush)

راهنمای انتخاب قیچی ابرو
قیچی ابرو توئیزرمن

توئیزرمن یک برند استاندارد طلایی در میان کارخانه‌های تولیدکننده محصولات زیبایی است. این قیچی‌های فرم‌دهنده‌ی ابرو از تیغه‌های بسیار نازک ساخته شده است که به‌طور‌حرفه‌ای فرم‌دهی شده و ابروی شما را کوتاه می‌کند. این قیچی‌ها از استیل ضدزنگ با کیفیت حرفه‌ای ساخته شده است که نشان‌دهنده‌ی عمر طولانی‌مدت این کالا است. این ویژگی‌ها کمک می‌کند موهای ناخواسته‌ی خط ابرو را بدون ایجاد مزاحمتی برای فرم طبیعی آن حذف کنید. بدنه‌ی کوچک این قیچی‌ها و حلقه‌های انگشت آن موجب می‌شود کنترل بهینه‌ای روی کار داشته باشید. این محصول به همراه یک براش ضخیم و نایلونی ارائه می‌شود که شکل حساب‌شده‌ای به خط ابروی شما می‌دهد.

مزایا: طراحی ارگونومیک، تیغه‌های بسیار نازک، لبه‌های نوک تیز، دقت بهینه، عمر مفید بالا، خوش دست‌بودن، استفاده‌ی آسان، اندازه‌ی عالی

معایب: ممکن است به آسانی باز و بسته نشود.

قیچی ابرو
قیچی ابرو امیلی استورز

قیچی ابرو منحنی امیلی استورز (Emilystores Curved Craft Scissors)

در این قسمت از راهنمای انتخاب قیچی ابرو، قیچی‌های امیلی استورز را به شما معرفی می‌کنیم که از استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند. آن‌ها ابزار مؤثری برای فرم‌دهی و تعریف ابروی شما به حساب می‌آیند. این قیچی‌ها در برابر زنگ‌زدگی مقاوم هستند و عمر مفید طولانی دارند. اتصالات محوری آن‌ها صاف است و با این ابزار نهایت دقت را می‌توان به خرج داد. حلقه‌های انگشت این قیچی طراحی ارگونومیک دارد. استفاده از این قیچی‌ها آسان است و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ دردسری ابروهای خود را کوتاه کنید.

مزایا: عمر مفید طولانی، خوش‌دست‌بودن، استفاده آسان، طراحی ارگونومیک

معایب: دسته‌های قیچی از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند، تیغه‌ها تیزی بسیار بالایی ندارند.

قیچی ابرو ورگن (Vergen Eyebrow Scissors)

قیچی ابرو ورگن تیغه‌های محکمی از جنس استیل ضدزنگ دارد. جهت راحتی انگشتان دست، این قیچی دارای پوشش پلاستیکی است. قیچی ابرو ورگن سبک و خوش‌دست است و قابلیت شست‌وشو دارد. این قیچی در انواع سرصاف و نوک تیز، سرکج و سرپهن تولید شده است.

OVDN +  قیچی ابرو ورگن مدل AF101

قیچی ابرو ورگن با قابلیت شست‌وشو، سبک و خوش‌دست و ضدزنگ

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر بر روی تصویر کلیک کنید.

قیچی های کوچک کمدی کوکو (Coco’s Closet Small Scissors)

در این بخش از راهنمای انتخاب قیچی ابرو، ویژگی‌های قیچی آرایشگری حرفه‌ای کوکو را از نظر می‌گذرانیم. این قیچی از استیل ضدزنگ با کیفیت‌ بالا ساخته شده است. این قیچی‌ها مطمئن، بادوام و با عمر مفید بالا هستند. دقت تیزی آن‌ها در کنار نوک‌های صاف این اطمینان را می‌دهد که ابروها به خوبی کوتاه شوند. آن‌ها انتخاب فوق‌العاده‌ای برای آرایشگران حرفه‌ای و آرایشگران مبتدی خانگی محسوب می‌شوند. حلقه‌های انگشت، راحتی کار را بیشتر می‌کنند و به‌وسیله‌ی این حلقه‌ها کنترل کاملی بر روی اصلاح ابرو خواهید داشت. این ابزار چندکاره برای استفاده روزانه بسیار کاربردی است. با استفاده از این محصول می‌توانید به خوبی سبیل، ریش، موی بینی و ابروهای خود را کوتاه کنید. این قیچی‌ها در برابر زنگ‌زدگی مقاوم هستند.

قیچی های کوچک کمدی کوکو
قیچی ابرو کوکو

مزایا: استفاده آسان، راحتی در نگه‌داشتن، دستگیره‌ی بدون لغزش، قیچی چندکاره، ضدزنگ

معایب: ندارد

قیچی ابرو
قیچی ابرو های کِیرر

قیچی ابروی های کِیرِر (Hicarer Eyebrow Scissors)

قیچی‌های ابروی های کیرر ابزاری فوق‌العاده برای کوتاه‌کردن ابروی شما و فرم‌دهی به آن به شمار می‌آیند. آن‌ها از استیل ضدزنگ با کیفیت بالا ساخته شده و برای عمر مفیدی طولانی طراحی شده‌اند. این قیچی‌ها سبُک هستند و حمل و استفاده از آن‌ها آسان است. نوک تیز آن‌ها به راحتی موهای ابرو را بدون هیچ‌دردی از ریشه می‌کَند. قیچی ابروی های کیرر از حلقه انگشت بزرگی بهره می‌برد که نگه‌داشتن آن و کنترل کار را آسان‌تر می‌کند. صافی نوک‌های لبه‌ی آن، کوتاه‌کردن ابرو را بسیار ساده‌تر می‌کند.

مزایا: سبک‌، مقاوم در برابر زنگ‌زدگی، عمر مفید بالا، تمیزکردن آسان، راحتی در نگه‌داشتن، طراحی ارگونومیک، گزینه عالی برای استفاده سالنی و خانگی

معایب: برای کندن موی ریز ابرو مناسب نیست، دقت آن همیشه بالا نیست.

قیچی ابرو
بسته لوازم ابروی ۵ در ۱ سیفری

بسته لوازم ابرو پنج در یک سیفری (Tseifry 5-in-1 Eyebrow Kit)

در این قسمت از راهنمای انتخاب قیچی ابرو بسته لوازم ابروی سیفری را به شما معرفی می‌کنیم. این بسته از لوازم زیبایی تشکیل شده که فرمی کامل به ابروهای کم‌پشت شما می‌دهد. نقطه برجسته آن داشتن دو قیچی ابرو است. قیچی‌ کوچک با تیغه‌ی تیزش برای تعریف خطوط ابرو مناسب است. این لوازم از استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند که دوام و ماندگاری آن‌ها را بالا می‌برد. لبه‌های تیز و منحنی و نوک‌های صاف قیچی این اجازه را می‌دهد که اصلاح ابروی منظمی داشته باشید. مجموعه کامل آن حاوی موچین ابرو، یک براش یا شانه ابرو و یک تیغ ابرو است. همچنین درون یک کیسه سفری مناسب جای گرفته است.

مزایا: لبه‌های تیز و منحنی، بادوام، عمر مفید بالا، کنترل بهتر، مناسب برای استفاده‌ی منظم، دارای کیسه سفری مناسب، مجموعه‌ای از ابزارهای کوتاه‌کردن ابرو

معایب: ندارد.

خرید + قیچی ابرو Hong Ni کد 354

قیچی ابرو Hong Ni، دارای روکش پلاستیکی جهت راحتی انگشتان و تیغه‌های محکم

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر روی تصویر کلیک کنید.

قیچی ابرو هونگ نی (Hong Ni eyebrow Scissors)

اگر به دنبال یک قیچی ابروی ارزان با کیفیت خوب هستید به شما قیچی ابرو هونگ نی را معرفی می‌کنیم. این قیچی دارای سر صاف و نوک‌تیز و روکش پلاستیکی برای راحتی انگشتان دست شما است. تیغه‌های این قیچی استحکام خوبی دارند.

قیچی ابرو
بسته لوازم ابروی HiMo

بسته لوازم ضدزنگ ابروی های مو (HiMo Stainless Steel Eyebrow Kit)

بسته لوازم ضدزنگ ابروی های مو هدیه‌ی آرایشی فوق‌العاده‌ای است که همه‌ی دوست‌داران زیبایی عاشق آن می‌شوند. تمامی ابزارهای این بسته از استیل ضدزنگ با کیفیت بالا ساخته شده‌اند. تیغه‌های بسیار نازک و تیز آن‌ها برای کنترل و دقت بیشتر به‌صورت ارگونومیک طراحی شده‌اند. حلقه‌های انگشتی این قیچی راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این بسته دارای مجموعه‌ای از موچین و براش‌های ابرو است.

مزایا: طراحی ارگونومیک، تیغه‌های بسیار نازک، راحتی در نگه‌داشتن، استفاده‌ی آسان

معایب: عدم دقت کافی

سخن پایانی

قیچی ابرو یکی از چندین وسیله آرایشی است که نقش کوتاه‌کننده‌ی موهای ابرو و اصلاح آن را برعهده دارد. از آنجایی‌که ابرو در آرایش صورت نقش به‌سزایی دارد باید نهایت دقت را در انتخاب قیچی، براش و موچین ابرو به خرج داد و به این نکته توجه داشت که اصلاح ابرو به سادگی امکان‌پذیر نیست. از این‌رو مطالعه مطلب فوق به شما کمک می‌کند تا راهنمای انتخاب قیچی ابرو را در اختیار داشته باشید.

سؤالات متداول درباره قیچی ابرو

قیچی ابرو چیست؟

قیچی ابرو یک وسیله آرایشی است که برای کوتاه‌کردن موهای ابرو جهت جلوگیری از نامنظم‌بودن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای اصلاح ابرو چه لوازمی را می‌توان مورد استفاده قرار داد؟

علاوه بر قیچی ابرو می‌توان از موچین، براش یا شانه ابرو، مداد یا استنسیل طراحی و شیوکننده‌ استفاده کرد.

در انتخاب قیچی ابرو باید به چه نکاتی دقت کرد؟

برای خرید یک قیچی ابرو باید به نکاتی از جمله ضدزنگ‌بودن، عمر مفید بالا، تیزی، سبُک‌بودن و خوش‌دست بودن توجه داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : آرایش صورت تاريخ : 25 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها