به آرای جنیفر آنیستون و لوازم آرایشی محبوبش + ریچل سریال فرندز چطور زیبایی خود را حفظ می کند؟ - به آرای

جنیفر آنیستون، ستاره هالیوود که اکنون در دهه ششم زندگی‌اش است، همچنان چهره جوان و جذابی دارد. او برای جوان و شاداب ماندن چهره‌اش، از یک سری وسایل آرایشی استفاده می‌کند که همواره به آن‌ها وفادار است.

جنیفر آنیستون کیست؟

جنیفر آنیستون، بازیگر زن آمریکایی است که با هنرنمایی در سریال محبوب «فرندز» به شهرت و محبوبیت رسید. جنیفر آنیستون طی سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴، نقش «ریچل گرین» را در سریال فرندز ایفا کرد. سریال فرندز، نقطه اوج بازیگری آنیستون بود. او در سال ۲۰۰۰ که شهرت قابل توجهی داشت با برد پیت، فوق‌ستاره هالیوود و سینمای آمریکا، ازدواج کرد اما ازدواج آن‌ها فقط پنج سال به طول انجامید. بیش از ۳۵ فیلم سینمایی در کارنامه جنیفر آنیستون دیده می‌شود. در نظرسنجی هفته‌نامه «مردم» در آمریکا، جنیفر آنیستون به عنوان زیباترین زن سال ۲۰۱۶ جهان برگزیده شد. او همچنین چند ماه پیش برای کمک به مبارزه با بیماری کرونا، یک عکس مشهور از خود در سریال فرندز را به حراج گذاشت.

عمده شهرت جنیفر آنیستون در سریال فرندز و تبدیل شدن او به نماد یک زن زیبا، به خاطر مدل موهایش بود. مدل موهای بلند و بلوند جنیفر آنیستون در شخصیت ریچل، باعث شد بسیاری از زنان سراسر جهان در دهه ۹۰ از او تقلید کنند. آنیستون برخلاف بسیاری از ستاره‌ها که همیشه به دنبال تغییر ظاهر هستند، همیشه یک ظاهر زیبا و آراسته ثابت دارد. در واقع چهره آنیستون در زندگی روزمره و مراسم‌های فرش قرمز، متفاوت نیست.

جنیفر آنیستون
جنیفر آنیستون نماد زیبایی در دهه ۹۰ میلادی بود

رازهای زیبایی جنیفر آنیستون

حالا حدود ۲۰ سال از پایان مجموعه فرندز می‌گذرد و جنیفر آنیستون ۵۲ ساله است. با این حال، او توانسته زیبایی خودش را حفظ کند و چهره او خیلی جوان‌تر از سنش به نظر می‌رسد. جنیفر آنیستون هنوز هم چهره‌ای بشّاش و موهایی درخشان دارد که این را در قسمت تجدید دیدار فرندز در سال ۲۰۲۱ هم دیدیم. او برای حفظ زیبایی خودش، لوازم آرایشی و مراقبتی مخصوصی دارد که به آن‌ها وفادار است. البته که آنیستون، همه رازهای حفظ زیبایی‌اش را فاش نمی‌کند اما با این حال او گاهی اوقات سرنخ‌هایی در این باره می‌دهد.

در همین راستا، نگاهی داریم به محصولات و لوازم آرایشی و مراقبتی جنیفر آنیستون که او با استفاده از آن‌ها، توانسته هم‌چنان جوان و جذاب بماند. برخی از لوازم مورد استفاده او، گران قیمت هستند و برخی دیگر مثل پاک‌کننده مخصوص صورت، کم‌تر از ۱۰ دلار ارزش دارند.

لوازم محبوب مراقبت پوست و موی جنیفر آنیستون

در این بخش از مطلب، به بررسی آن دسته از لوازم مراقبت پوست و مو که نزد جنیفر آنیستون محبوب هستند، می‌پردازیم.

ویبراتور صورت

آنیستون در مصاحبه با مجله Vogue گفته بود ویبراتور صورتِ طلایی جیلین دمپسی به بهبود حالت، لیفت و کانتر پوست صورت کمک می‌کند. استفاده از این محصول برای احیای پوست پف کرده و خسته دور چشم نیز بسیار عالی است.

ویبراتور صورتِ طلایی

کانسیلر

این بازیگر مشهور، همیشه از کانسیلر (کرم پودر فشرده) Clé de Peau Beauté استفاده می‌کند. او در مصاحبه با ماری کلر، گفته بود اگر بتواند در کیف آرایشی‌اش فقط پنج قلم آرایش داشته باشد، قطعا این کانسیلر یکی از آن‌ها خواهد بود. کانسیلر Clé de Peau Beauté لکه‌های تیره و دایره‌های کوچک سیاه پوست را پنهان می‌کند. این محصول همچنین پوست را کامل و برای مدتی طولانی می‌پوشاند و ظاهری صاف و یک‌پارچه به پوست می‌دهد.

کانسیلر Clé de Peau Beauté
کانسیلر Clé de Peau Beauté

ماسک مو

ماسک موی محبوب جنیفر آنیستون، Olaplex نام دارد و وفاداری به این ماسک مو باعث شده این ستاره هالیوود، موهایی فوق‌العاده داشته باشد. آنیستون در این خصوص گفته: «من هفته‌ای یک بار از ماسک موی Olaplex استفاده می‌کنم. می‌گذارم موهایم در مجاورت هوا خشک شود چرا که نمی‌خواهم موهایم در اثر استفاده از حالت‌دهنده‌های حرارتی، آسیب ببیند» ماسک موی N3 اولاپلکس، باعث تقویت مو می‌شود، از شکستگی آن‌ها جلوگیری می‌کند و رشد آن را بهبود می‌بخشد.

ماسک موی اولاپلکس
ماسک موی اولاپلکس

لوسیون رفع جوش

لوسیون ماریو بادسکو مخصوص رفع جوش، محصولی است که توسط چهره‌های مشهور و سلبریتی‌ها از جمله کایلی جنر و درو بریمور استفاده می‌شود. این لوسیون، محصولی است که توسط جنیفر آنیستون هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید باورش سخت باشد اما چهره‌های مشهور هم جوش می‌زنند. آنیستون ازلوسیون برای رفع جوش‌ها استفاده می‌کند. او در این خصوص گفته: «لوسیون ماریو بادسکو، یک لوسیون خشک‌کننده عالی است که سال‌های زیادی از آن استفاده کرده‌ام.»

لوسیون رفع جوش ماریو بادسکو
لوسیون رفع جوش ماریو بادسکو

پودر کلاژن

جنیفر آنیستون هوادار پر و پاقرص پودر کلاژن ویتال پروتئین است. این پودر برای حفظ سلامت مو، پوست، ناخن‌ها و مفاصل بسیار عالی است. او که اخیرا به عنوان مدیر بخش خلاقیت محصولات ویتال پروتئین منصوب شد، همواره از محصولات این شرکت استفاده می‌کند. او در این باره در اینستاگرامش نوشته: «خیلی خوشحالم که این فرصت به من داده شد و حالا به شکل گسترده‌تری با برند ویتال پروتئین همکاری می‌کنم. همیشه هوادار سلامت پوست و مو بوده‌ام و خوشحالم که می‌توانم از همیت کلاژن بگویم. روتین استفاده من از پپتیدهای کلاژن، ریختن پودر آن در قهوه صبحانه‌ام است. استفاده از آن بسیار آسان است و قیمت پایینی دارد».

جنیفر آنیستون و محصولات ویتال پروتئین
جنیفر آنیستون و محصولات ویتال پروتئین

دستگاه نانو ZIIP

دستگاه بی‌سیم نانو ZIIP ملانی سیمون با حاشیه‌های طلایی رنگش، باعث می‌شود پوست صورت از جریان‌های نانو الکتریکی سود ببرد. انجام این کار صورت منظم با ژل رسانای ZIIP فواید زیادی دارد. این کار می‌تواند باعث کاهش علائم پیری پوست صورت شود، پوست ناحیه چشم را صاف کند و نشانه‌های جوش و آکنه را به حداقل برساند. این محصول همچنین باعث درخشندگی بیش‌تر پوست می‌شود. آنیستون در این باره گفته: «هرگز ندیده بودم چنین دستگاه کوچکی بتواند این تاثیر بزرگ را داشته باشد». با این حال این دستگاه، چندان ارزان نیست و قیمت آن حدود ۵۰۰ دلار تخمین زده می‌شود.

دستگاه نانو ZIIP
دستگاه نانو ZIIP

شفاف‌کننده پوست

روتین‌های زیبایی جنیفر آنیستون مثل کمد لباس‌هایش، ترکیبی از بالا و پایین‌هاست. این بازیگر مشهور سال ۲۰۱۵ در مصاحبه با فوربس درباره روتین‌های مراقبت از پوستش گفت: «خیلی ساده است. مدت‌هاست که من یک روتین پوستی را دنبال می‌کنم چون وقتی به چیزی عادت کنم، خیلی سخت می‌توانم تغییرش دهم. من صورتم را به پاک‌کننده صورت نوتروژینا پاک می‌کنم و سپس از یک تونر استفاده می‌کنم. از یک سرم هم استفاده می‌کنم که بستگی به وضعیت پوستی‌ام دارد. سه بار در هفته، پوستم را اسکراب می‌کنم تا پوست تمیز و شفافی داشته باشم. آبرسانی خیلی مهم است. باید خیلی آب بنوشید و پوست‌تان را مرطوب کنید. »

آب‌رسان و مرطوب‌کننده پوست

جنیفر آنیستون که به هفته‌ای سه مرتبه اسکراب پوست اعتقاد دارد، محصول آب‌رسان و مرطوب‌کننده پوست آوینو را پیشنهاد می‌کند. استفاده روزانه از مرطوب‌کننده و کرم ضدآفتاب، بسیار کلیدی است. آنیستون در مصاحبه با فوربس گفته: «برای مراقبت از پوست، از محصول آب‌رسان و مرطوب‌کننده پوست آوینو استفاده می‌کنم که ضدآفتاب SPF15 هم در خود دارد. معمولا این محصول را با ضدآفتاب آوینو ترکیب می‌کنم و به صورتم می‌زنم. از نظر روانی، این حس به من دست نمی‌دهد که پوستم با لایه‌های زیاد کرم، سنگین شده است.»

مرطوب کننده و آب رسان آوینو
مرطوب کننده و آب رسان آوینو

کرم ضدآفتاب و ماسک ضدچروک

گرفتن حمام آفتاب، یکی از جالب‎‌ترین تفریحات جنیفر آنیستون است. او حین گرفتن حمام آفتاب، از کرم ضدآفتاب آوینو SPF 50 که کاملا از پوست مقابل آفتاب محافظت می‌کند، بهره می‌برد. او هم‌چنین پس از گرفتن حمام آفتاب، از آلوئه‌ورای ارگانیک استفاده می‌کند. او برای از بین بردن چروک‌های صورت و اطراف چشم از ماسک صاف‌کننده دور چشم شیشدو استفاده می‌کند. این ماسک در زمینه پر کردن خطوط ریز اطراف چشم، بسیار محبوب است.

جنیفر آنیستون و استفاده از کرم‌های مخصوص و ماسک صورت

همچنین بخوانید: رازهای زیبایی مونیکا بلوچی

لوازم آرایشی و زیبایی محبوب جنیفر آنیستون

علاوه بر اقدام‌های مراقبتی، جنیفر آنیستون هم‌چون سایر ستاره‌های بازیگری، از لوازم آرایشی برای زیباتر شدن صورتش بهره می‌برد که در این قسمت به مرور برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

ریمل و ماسک‌های زیبایی

جنیفر آنیستون در مصاحبه با Refinery29 در خصوص اقلام آرایشی که بارها و بارها آن‌ها را خریده، گفت: «عاشق ریمل لورآل هستم و ماسک صورت شارلوت تیلبری هم بسیار عالی است.» او همچنین طرفدار ماسک صورت ضد لک بیوسلولزی Skin 111 است.

اسپری ویژه مو، محصول جدید شرکت جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون اخیرا شرکت آرایشی و زیبایی خود به نام Lolavie را راه‌اندازی کرده و هواداران برای خرید اولین محصول این شرکت یعنی Glossing Detangler اشتیاق زیادی نشان دادند. این یک اسپری است که به باز شدن گره‌ها، درخشنگی و صاف‌تر شدن مو کمک می‌کند و با داشتن دانه‌های چیا و عصاره لیمو، مانع آسیب‌دیدگی موها می‌شود.

اسپری محافظت موی Lolavie
اسپری محافظت موی Lolavie

سخن پایانی

حالا رازهای مهم زیبایی و جذابیت جنیفر آنیستون را می‌دانید. با استفاده از لوازم مراقبتی و زیبایی فوق، می‌توانید از سلامت پوست و موی خود مطمئن شوید. اگر شخصیت ریچل برای شما جذاب است و می‌خواهید ظاهری شبیه او داشته باشید، استفاده از لوازمی که معرفی شد، می‌تواند شما را به هدف‌تان نزدیک تر کند!

سوالات متداول

جنیفر آنیستون چرا همچنان زیبایی اش را حفظ کرده است؟

او به صورت منظم مراقبت‌های پوستی و مویی انجام می‌دهد و از وسایل آرایشی باکیفیت استفاده می‌کند. از این طریق او همچنان توانسته ظاهری جذاب و موهایی درخشان داشته باشد.

میزان اسکراب پوست چه قدر باید باشد؟

برای حفظ شادابی پوست و مرطوب ماندن آن، جنیفر آنیستون توصیه کرده باید سه بار در هفته، فعالیت‌های آب‌رسانی به پوست و اسکراب را انجام داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : انواع آرایش تاريخ : 8 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها