به آرای بهترین رنگ کانسیلر میبلین + معرفی 5 محصول برتر - به آرای

برند میبلین از مشهورترین و بهترین برندهای لوازم آرایشی محسوب می شود. اگر قصد خرید لوازم آرایشی تخصص داشته باشید، این برند سبد کالایی بسیار قوی به شما عرضه می کند. از این روی برای خرید بهترین رنگ کانسیلر میبلین، گزینه‌های مختلفی پیش روی خود داریید. به راحتی می توانید از میان مدل‌های مختلف، رنگ کانسیلر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

لوازم آرایشی برند میبلین بسیار باکیفیت بوده و در حال حاضر تحت برند L’oreal قرار دارند. با این حساب و با توجه به شناختی که بیشتر ما نسبت به برند لورآل فرانسه داریم، به اندازه افزون‌تری می توان اطمینان خاطر داشت که کانسیلرهای میبلین در خط لوازم آرایش تخصصی آن، ایده آل و قابل توجه باشند. خود برند میبلین نیز از برندهای شناخته شده محسوب می‌شود. همیشه محصولات آن در رده لوازم آرایشی برتر قرار داشته اند. پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ کانسیلر میبیلن

کانسیلرها به ویژه کانسیلرهای میبلین در کمتر کردن تیرگی اطراف چشم‌ها و همین طور پف چشم ها، بسیار موثر هستند. با استفاده از بهترین رنگ کانسیلر میبلین، می توانید به راحتی خطوط تیره و حلقه‌های اطراف چشم‌ها را به حداقل رساند. اینطور پوستی یکدست و درخشان خواهید داشت. میزان پوشانندگی کانسیلرهای میبلین در مقایسه با دیگر کانسیلرهای موجود در بازار، بالاتر و قوی‌تر است. اگر نیاز به یک کانسیلر قوی و حرفه ای داشته باشید، در میان مدل‌های پرفروش برند میبلین، حتما محصول مناسب خود را پیدا خواهید کرد.

اگر می خواهید بهترین کانسیلرهای میبلین را بهتر شناسایی کرده و محصول مناسب رنگ و نوع پوست و البته سبک آرایش خود را انتخاب کنید، باید به نکات مهمی در این خصوص توجه داشته باشید که از جمله آن‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حجم کانسیلر

معمولا حجم کانسیلرهای میبلین، ۰٫۶ میلی لیتر هستند. البته شما می توانید محصولاتی با حجم بالاتر را نیز خریداری کنید. این حجم برای استفاده دو تا سه ماه آرایش روزمره معمولی مناسب است. در صورتی که به دنبال یک محصول با حجم بیشتری باشید، گزینه‌هایی با حجم بالاتر موجود است.

در نظر داشته باشید که برای حفظ کیفیت کانسیلرهای مختلف، باید روش نگهداری از آن‌ها را نیز به درستی دنبال کنید. پس از هر بار استفاده، درب محصول را به خوبی بسته نگاه دارید. همین طور توجه به تاریخ مصرف محصول نیز بسیار حائز اهمیت است. دقت داشته باشید که پوست اطراف چشم‌ها نسبت به پوست سایر نقاط صورت، حساس‌تر و آسیب پذیرتر است. باید برای خرید محصولات آرایشی ویژه پوست اطراف چشم ها، حساسیت بیشتری به خرج دهید.

تناسب با رنگ پوست

تناسب با رنگ پوست از جمله نکات بسیار مهمی است که حتما باید برای خرید کانسیلر میبلین مورد توجه قرار دهید. در واقع با توجه به شماره بندی کانسیلرهای این برند، بسته به این که رنگ پایه پوست شما در چه طیفی قرار داشته و سبک و توناژ آرایشی که انجام می دهید نیز چگونه باشد، می توانید طیف رنگی متنوعی را برای خرید بهترین کانسیلر مد نظر قرار دهید.

انتخاب رنگ مناسب

برای آن که بتوانید بهترین رنگ کانسیلر میبلین را انتخاب کنید، در نظر داشتن این موارد را توصیه می کنیم:

  • وظیفه اصلی کانسیلرها، پوشش دهی حلقه‌های تیره، پف و به طور کلی مشکلات اطراف چشم‌ها است. بر این اساس باید رنگی را انتخاب کنید که در ترکیب با دیگر بخش‌های آرایش پوستی شما، یکدست به چشم آید.
  • برای انتخاب بهترین رنگ کانسیلر، باید حتما به رنگ پوست خود در بخش روی گونه‌ها تا رسیدن به بینی دقت کافی داشته باشید. با در نظر گرفتن رنگ این بخش از پوست صورت خود، تصمیم گیری بهتری برای انتخاب رنگ کانسیلر خواهید داشت. دقت کنید که ممکن است رنگ پیشانی شما تفاوت درجه ای با رنگ این بخش میان گونه‌ها و بینی داشته باشد. چیزی که برای انتخاب رنگ کانسیلر می خواهیم، رنگ این بخش از صورت است.
  • پس با توجه به این درجه و توناژ رنگ بین بینی و گونه، رنگ مناسب کانسیلر از برند میبلین را انتخاب کنید. به علاوه برای استفاده از کانسیلر، دقت داشته باشید که باید پخش آن به شکل مثلثی زیر هر چشم انجام شود. به شکلی پخش و محو شود که خطی میان کانسیلر و کرم پودر یا پنکیک پوستی شما، دیده نشود. در واقع این یکی از اشتباهاتی است که بیشتر افراد برای آرایش و زیرسازی پوستی خود مرتکب می شوند. یک خط مرزی مشخص میان رنگ کانسیلر و رنگ کرم پودری که روی پوست استفاده کرده اند دیده می‌شود. چنین چیزی نه تنها موجب زیبایی آرایش شما نشده، بلکه بدتر آن را به چیزی زننده تبدیل می‌کند.

از این روی توصیه می کنیم که پیش از استفاده این محصولات آرایشی، حتما روش صحیح استفاده از آن‌ها را بیاموزید. تمرین کنید تا بهترین تاثیرپذیری از کانسیلرهای دور چشمی را در آرایش خود تجربه کنید.

ویژگی‌ها و مشخصات

برخی از کانسیلرهای میبلین، دارای مشخصات اضافی چون خاصیت ضدپیری یا ضدچروک هستند. البته در مقایسه با مدل‌های ساده، از رده قیمتی بالاتری نیز برخوردارند. با این همه در صورتی که بخواهید ضمن برخورداری از مزایای آرایشی این محصولات، از ویژگی‌های سلامت و حفاظت پوست نیز برخوردار شوید، انتخاب از میان این مدل‌ها را توصیه می کنیم.

پوست اطراف چشم نیاز مبرمی به نگهداری و مراقبت دارد. به این دلیل توصیه می کنیم که حتما مدل‌هایی از کانسیلرهای اطراف چشم‌ها را انتخاب کنید که دارای خاصیت ضدچروک و ضدپیری نیز باشند. به این شکل ضمن آن که از خاصیت عالی این محصولات برای محو کردن پف و تیرگی اطراف چشم‌ها بهره مند می شوید، در ضمن یک محصولات مراقبت کننده پوستی نیز در اختیار دارید.

پرفروش‌ترین رنگ کانسیلر میبلین

همان طور که اشاره کردیم برند میبلین دارای نمونه‌های بسیار متنوعی از کانسیلرهای دور چشم است که هر یک کارایی و عملکرد عالی خود را دارند. از میان این مدل‌ها و نمونه ها، پرفروش‌ترین رنگ کانسیلر میبلین به قرار زیر است:

کانسیلر میبلین شماره ۱۵۰

کانسیلر میبلین شماره ۱۵۰ از پرفروش‌ترین رنگ‌های کانسیلرهای این برند محسوب می شود. این کانسیلر دارای رنگ روشن بوده و برای پوست‌های معمولی مناسب است. به این شکل می توان گفت که حتی اگر پوست شما در رده پوست‌های خشک یا چرب باشد، می توانید با ملاحظاتی از این کانسیلر به راحتی استفاده کنید.

برای پوست‌های خشک، به کار بردن مقداری کرم آبرسان یک ساعت پیش از استفاده کانسیلر میبلین شماره ۱۵۰، کمک می کند تا این محصول زیرسازی به خوبی روی پوست قرار بگیرد. فراموش نکنید که به هیچ وجه استفاده از کرم‌های چرب و دارای روغن توصیه نمی شود. زیرا باعث خواهد شد تا زیرسازی بعدی روی پوست، به شکلی نامناسب جای بگیرد. در واقع، آرایش روی صورت تثبیت نشود.

همین طور پوست‌های چرب، معمولا دارای کمترین میزان چربی در پوست اطراف چشم‌ها هستند. استفاده از کانسیلر میبلین شماره ۱۵۰، منعی برای آن‌ها نداشته و مشکلی به وجود نخواهد آورد. در صورتی که پوست اطراف چشم‌های شما نیز دارای چربی اضافی است، حتما ابتدا به کمک محصولات شوینده مناسب شستشو دهید. صبر کنید تا پوست به خوبی خشک و عاری از چربی اضافی شود.

به علاوه این محصول از برند میبلین دارای خاصیت ضدپیری است. اینطور از ایجاد چین و چروک‌های پوستی اطراف چشم ها، جلوگیری می کند. به این ترتیب با استفاده از آن، ضمن آن که زیبایی لازم به لحاظ آرایشی را به دست می آورید، روند پیری پوست اطراف چشم‌ها را نیز که از آسیب پذیرترین نقاط پوستی هستند، به تعویق می اندازید.

حجم این محصول مطابق انتظار ۰٫۶ میلی لیتر است. دارای مجوز سازمان غذا و دارو نیز هست. البته شما می توانید در میان مدل‌های دیگری کانسیلرهای برند میبلین، نمونه‌هایی با حجم بالاتر را نیز انتخاب و خریداری کنید.

کانسیلر میبلین شماره ۱۲۰

اگر به دنبال محصولی در همین رده، اما مناسب برای پوست‌های با رنگ متوسط (نه روشن و نه تیره) هستید، کانسیلر میبلین شماره ۱۲۰ می تواند محصول مناسب شما از این برند باشد. کانسیلر میبلین شماره ۱۲۰ دارای خاصیت ضدچروک و ضدپیری است. در صورتی که این مدل را جایگزین دیگر محصولات آرایشی پوست اطراف چشم‌های خود کنید، در دراز مدت روند پیری را به تعویق انداخته‌اید. این باعث می شود تا پوست اطراف چشم‌های شما تازه و جوان بماند.

این محصول نیز برای پوست‌های معمولی فرموله شده است. با توجه به این که پوست اطراف چشم ها، چندان از وضعیت خشکی یا چربی پوست صورت تبعیت نمی کند، می توانید به راحتی از این کانسیلر برای پوست زیر چشم‌های خود استفاده کنید.

کانسیلر میبلین فیت می

پرفروشترین شماره‌های کانسیلر میبلین فیت می، شامل کانسیلر Fit Me شماره ۲۰، کانسیلر Fit Me شماره ۱۵ و کانسیلر Fit Me شماره ۱۰ هستند. این گروه از کانسیلرها، دارای ماندگاری و پوشش بسیار بالایی هستند. برای به تعویق انداختن پیری نیز کاملا مناسب هستند.

پنکیک میبلین مدل Fit Me
پنکیک میبلین مدل Fit Me

کانسیلر شماره رنگ ۲۰ مدل Fit Me، برای رنگ پوست‌های متوسط مناسب است. کانسیلر شماره ۱۵ فیت می، برای پوست‌های متوسط تا گندمی مناسب خواهد بود. همین طور کانسیلر شماره ۱۰ نیز برای پوست‌های روشن مناسب است.

خاصیت پوشانندگی در کانسیلرهای فیت می برند میبلین، به شکلی فوق العاده است. می‌تواند هر میزانی از پف و تیرگی اطراف چشم‌ها را با خوبی پوشش دهد. به علاوه خاصیت ضدپیری این سری محصولات برند میبلین در مقایسه با سایر کانسیلرها، به مراتب بیشتر بوده و در صورتی که این محصولات را به درستی استفاده کنید، روند پیری به شکلی جدی به تعویق خواهد افتاد.

کانسیلر میبلین neutralizer

کانسیلر میبلین neutralizer دارای خاصیت عالی برای پوشاندن تیرگی‌های پوست است. به خوبی می تواند جای لک و جوش و همین طور تیرگی و کدری پوست را محو کند. این نوع کانسیلر دوام بالایی دارد. در مواجه با آب و هوای مرطوب یا گرمسیری نیز مشکلی برای بافت آن روی پوست به وجود نمی‌آید.

به علاوه جلوه طبیعی کانسیلر میبلین neutralizer، باعث خواهد شد تا آرایش شما در ناحیه اطراف چشم ها، کاملا طبیعی به چشم بیاید. زیبایی خود را به خوبی جلوه گر می‌کنید.

همچنین وجود ترکیبات گوجه بری و هالوکسیل در این کانسیلر برند میبلین، باعث می شود تا بتوان از آن به عنوان یک محصول ضدپیری یاد کرد. هالوکسیل از موثرترین ترکیبات در فرمولاسیون این برند برای جلوگیری از روند پیری و به تعویق انداختن آن محسوب می شود.

پالت سه کاره میبلین مدل Master Camo - شماره 01
پالت سه کاره میبلین مدل Master Camo – شماره ۰۱

پالت سه کاره میبلین مدل Master Camo- شماره ۱

برای آن که بتوان بهترین و حرفه ای‌ترین سبک آرایش را تجربه کرد، استفاده از پالت سه کاره میبلین مدل Master Camo می تواند بسیار کارآمد باشد. این پالت از ۶ تم رنگ تشکیل شده است. این محصول برای پیاده سازی یک آرایش حرفه‌ای و شیک، فوق‌العاده است.

اگر می‌خواهید زیرسازی عالی روی پوست خود به وجود بیاورید و رنگ پوست شما روشن یا متوسط است؛ این پالت برایتان کاملا مناسب خواهد بود. بافت نرم و مخملی آن روی پوست به خوبی جای گرفته است. به این ترتیب جلوه‌ای کاملا طبیعی دارد. این درست چیزی است که از یک پالت حرفه ای زیرسازی پوست انتظار داریم. برند میبلین توانسته در این محصول، به خوبی آن را برآورده سازد.

کلام آخر

برای خرید پرفروش‌ترین رنگ کانسیلر میبلین، لازم است که بررسی خوبی در میان مدل‌های مختلف داشته باشید. در ضمن رنگ و نوع پوست خود را نیز به درستی بشناسید. در بالا به معرفی بهترین کانسیلرهای میبلین پرداختیم که هر یک در نوع خود برای داشتن یک آرایش حرفه ای فوق العاده هستند. شما چه تجربه ای در خصوص خرید بهترین رنگ کانسیلر میبلین دارید؟ کدام مدل و شماره را ترجیح داده و به جز این برند، چه برند دیگری را باکیفیت می دانید؟ امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. در پایان خوشحال می شویم اگر نظرات و تجربیات خود را با ما و کاربران در زیر همین پست به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 453 views بار دسته بندی : آرایش صورت تاريخ : 28 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها